…e-gandul…

… tot ceea ce gandesc…

  • Categorii

  • Arhive

…viata legata cu un fir de ata…

Posted by egandul pe decembrie 11, 2007

click.jpgam o colectie mare de filme… cred eu… si nu pe toate le-am vazut inca …si nu stiu daca le voi vedea pe toate, doar de la batranete… filmul CLICK a aparut anul trecut pe marile ecrane si abia ieri l-am vazut… impreuna cu familia… suntem trei … eu, sotia Liliana si raza de soare de doar 8 luni si jumatate Smarandita… chiar daca cea mica nu a inteles nimic din ce a vazut fiindca mai umbla pe langa noi si avea treburi pe care noi maturii nu le intelegem, o sa-i recomand sa vada acest film cand va mai creste… m-a impresionat mult acest film cu acest Adam Sandler, chiar la prima vedere pare unul banal dar daca privesti o alta latura a lui intelegi ca viata noastra e legata cu un singur fir de ata… si trebuie sa facem totul pentru a trai orice clipa langa cei dragi noua … e firesc ca noi cei tineri … generatia noua cum ni se mai zice … sa ne dorim sa avem multe si atunci ne angajam intr-o goana duba bani… bani multi… si punem mai presus de toate serviciul… asa fac si eu si recunosc acest lucru… imi pare rau ca petrec putin timp alaturi de familia mea si vad putine lucruri din ceea ce face raza mea de soare… dar voi schimba cursul vietii mele pentru ca eu sunt stapan pe viata mea… si va indemn si pe voi cei ce cititi aceste randuri sa faceti la fel…

al vostru, E-GAND

Lasă un comentariu